1. 연사 신청
- 신청을 원하시는 경우 회원가입이 필요합니다.
*For International Speakers : Please check the account information sent to your email by our staff.
2. Profile & Abstract 제출 (~8월))
- 로그인 후 해당 페이지의 '연사 신청'버튼을 클릭 후 세부 주제 및 내용을 입력해주시기 바랍니다.
Please sign in to your account, then click the button slightly above, as shown in the image below.
* 정보는 반드시 영어로 입력해 주세요.
All information should be submitted in English.
* 세션은 세부 주제 및 내용을 기반으로 구분됩니다.
The session for your presentation will be assigned based on the detailed topic and content provided.
3. Notification of Abstract Acceptance (8~9월)
- 발표를 위한 프레젠테이션(ppt) 양식 제공 등 세부 내용은 연사 확정 후 공지드립니다.
4. Final Matarials Submission (9월 말~ 10월 초)
- 프레젠테이션 내용은 반드시 영어로 작성해주세요.
Presentation materials should be written in English.
- 프레젠테이션 파일 등록은 마이페이지> 프레젠테이션 등록 탭에서 가능하며 마감 기한까지는 파일 재등록이 가능합니다.
Presentation files can be uploaded and re-uploaded via the "Presentation Submission" tab in My Page until the submission deadline
To view My Page in English, we recommend using the English translation feature available in Google Chrome.
*‘Presentation Submission’ may be translated differently depending on the translation tool.
- 마감일 이후에는 제출이 불가합니다.
Submissions will not be accepted after the deadline.